KONFIRMANT HENRIK

                                                 
                                                        KONFIRMANT HENRIK

Henrik er sønn av min kjære venninne Gjertrud!
Vi har vokst opp som naboer og har heldigvis klart å holde  kontakt.
Det er Henrik`s tur til å stå konfirmant, og med det følger jo konfirmantbilder.
Mor måtte på arbeid, men far og Henrik mener de fikser dette!
Å det gjorde de så absolutt-ihvertfall nesten:-) Med slips og fin sko på slep, skjorten på halv 8 og en far som skylder på "somel" i dysjen var vi ihvetfall på plass i tide:-) og noen kjekke oppstarts bilder fikk jeg som fotograf!
Liker slikt jeg:-)
Takk for en super kjekk fotoshoot Henrik og Jan Ingve:-))



`





























Kommentarer

  1. morsomt historie og fine annerledes konfirmant bilder :-9
    hilsen dirk

    SvarSlett
  2. Takk takk Dirk, med denne konfirmanten koste jeg meg virkelig:-)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder.!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar